JAK DOKONAĆ WYMIANY LUB ZWROTU PRODUKTU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE INTERNETOWYM?
Produkt zakupiony w naszym sklepie internetowym możesz wymienić lub zwrócić do 30 dni od momentu jego otrzymania, pod warunkiem, że nie nosi on żadnych śladów użytkowania. W tym celu napisz do nas maila a my podamy dane do zwrotu do odpowiedniego magazynu.
W JAKIM CZASIE REALIZOWANA JEST WYMIANA LUB ZWROT PŁATNOŚCI, JEŚLI ODDAŁEM GO DROGĄ WYSYŁKOWĄ?
Czas realizacji wymiany wysyłkowej lub zwrotu wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym paczka dociera do magazynu. Dokładamy wszelkich starań, aby zwroty oraz wymiany przebiegały sprawnie i szybko.
Prosimy o sprawdzanie poczty mailowej – w chwili przyjęcia paczki w systemie otrzymasz wiadomość mailową oraz kolejne wiadomości o etapie realizacji zwrotu/wymiany.
CHCĘ WYMIENIĆ TOWAR NA INNY (TAŃSZY LUB DROŻSZY). CZY JEST TO MOŻLIWE?
Nie ma możliwości wymiany towaru na inny tańszy lub droższy. Wymiana jest realizowana tylko na produkt dokładnie w tej samej cenie. Co możesz zrobić? Zwróć zakupiony towar i po prostu kup interesującą Cię, tańszą lub droższą, rzecz.
JAKI JEST CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi od 5 do 15 dni roboczych.
JAK MOGĘ USUNĄĆ MOJE DANE OSOBOWE?
W celu usunięcia danych osobowych prześlij nam wiadomość mailową z informacją, jakie dane chcesz usunąć, na adres kontakt@90air.pl
KIEDY I W JAKI SPOSÓB MOGĘ ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?
W celu anulowania zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta mailowo na kontakt@90air.pl . Anulowanie zamówienia nie zawsze jest możliwe. Zależy to od etapu, na którym aktualnie jest realizowane zamówienie.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ PRODUKTU, W KTÓRYM WYSTĄPIŁA WADA?
Możesz to zrobić drogą wysyłkową, kontaktując się z nami w pierwszej kolejności na kontakt@90air.pl